ÜGYFÉLKAPU
A * jelölt mezők kitöltése kötelező.
Lépjen be ügyfélkapunkon és éljen a rendszer által nyújtott előnyökkel!
Mert egy szervezet működését két alapvető stratégiai terület szerint szemléljük. Az Üzleti- és a Szervezeti stratégia szerint. Előbbi leginkább marketing eszközök, míg az utóbbi szervezetfejlesztési, működési modellek használatára alapoz.
A hazai tanácsadó cégek nem mozognak komfortosan mindkét területen egy időben, viszont törvényszerű, hogy bármelyikre is kapnak megbízást, szinte elkerülhetetlen a másik terület érintése is. Emellett, vagy nincs ügyvitelt és a szükséges változásokat támogató, ahhoz szorosan illeszkedő informatikai automatizálásuk, vagy ráerőltetnek egy „idegen” struktúrát a szervezet működésére.
Ennek eredménye, hogy nem hagynak kész, megfelelően működő megoldásokat maguk mögött, így az esetek több, mint 80%-ában a szervezet 6 hónap alatt visszarendeződik a korábbi állapot közelébe, vagy csak ügyviteli, működési nehézkességek, nehézségek árán képes tovább működni, elégedetlenül, drágán, megfosztva a rugalmasságuktól, ami a talpon maradásuk egyik kulcsa. Ezen problémakör indokolja, hogy a multinacionális szervezetek nem találnak érdemi fogást a hazai mikro- és KKV szektor még fizetőképes szereplőin.